WYDARZENIA PROJEKTY O FUNDACJI KONTAKT KROCHMAL TV

2015-11-04

SLALOM

WEBER/TYCIŃSKI/ZEMLER

Mały Dom Kultury,g. 20.00, bilety 20/25 pln

14 PAŹDZIERNIKA 2015 UKAZAŁ SIĘ NOWY ALBUM TRIA SLALOM pt. WUNDERKAMERA.
 

Tytuł  - Wunderkamera - nawiązuje do gabinetów osobliwości z XVI i XVII wieku. Wunderkamery były poprzednikami muzeów, mają swoje korzenie w średniowiecznych skarbcach książęcych i kościelnych.  W typowych wunderkamerach obok siebie znajdowały się różnorodne obiekty, egzotyczne zwierzęta i inne kurioza, czasem przypisywane stworzeniom mitycznym, jak  róg jednorożca. W owych zbiorach na równych prawach współistniały nauka, legenda i sztuka. W swojej Wunderkamerze Slalom zawarł galerię postaci i zwierząt ze styku dwóch światów, wytwory wyobraźni trzygłowej muzycznej jednostki, zbiór muzycznych osobliwości.
Nowy materiał cechuje duża dawka dynamiki, utwory z jednej strony są zwięzłe, jednak nie tracą charakterystycznej dla zespołu transowości.
 
SLALOM
Grupa powołana do życia w 2013 przez Bartłomieja Tycińskiego (Mitch & Mitch, Alte Zachen, Starzy Singers), Bartosza Webera (Baaba, Mitch & Mitch) i Huberta Zemlera (Piętnastka, Natalia Przybysz, Moped), muzyków związanych ze stołeczną wytwórnią LADO ABC.

Muzyka zespołu powstała niejako dzięki nietypowemu instrumentarium, którym dysponują wykonawcy. Gitara hawajska, sampler oraz syntezatory analogowe, wsparte przez instrumenty perkusyjne, zainspirowały muzyków do stworzenia cyklu eklektycznych kompozycji, w których eksperymenty barwowe przeplatane są z elementami rocka, country i muzyki improwizowanej. Unikatowe połączenie metody samplingu z melodyką gitary hawajskiej, nasuwa na myśl skojarzenia z muzyką tradycyjną Stanów Zjednoczonych, Krautrockiem, psychodelią, muzyką improwizowaną oraz eksperymentami elektroakustycznymi pionierów elektroniki.

Mimo iż członkowie zespołu mają za sobą udział w projektach reprezentujących nieraz kompletnie odmienne założenia stylistyczne, to jednakowoż efekt końcowy jest niezwykle świeży i koherentny.

  • 2015-11-06

    DKV Trio

    w ramach Nowy Wiek Awangardy

    06.11.2015, Mały Dom Kultury, g. 20.00

    bilety: 60/70 pln

     Skład:

    Hamid Drake: Drums
    Kent Kessler: Bass
    Ken Vandermark: Reeds

     

    Zaprosić na koncert DKV Trio to dziś nie lada wyzwanie. Każdy z członków tego zespołu wiedzie burzliwe życie jako lider i autor najprzeróżniejszych projektów, tak więc i sami muzycy nie mają wcale wielu okazji by spotkać się na scenie koncertowej jako DKV. Przez ostatnie 10 lat, a więc od czasu kiedy zespół wydał swoją ostatnią płytę, świat czekał na kolejne odsłony aktywności tej grupy. Zdaniem wielu i znawców działania Kena Vandermarka, i fanów jego muzyki DKV jest uznawany za najważniejszy i najbardziej fascynujący band jaki słynny laureat stypendium McArthura kiedykolwiek prowadził, łaczy bowiem fascynację muzyką Ornette’a Colemana, Dona Cherry’ego i Alberta Aylera z zupełnie wolną improwizacją w jedną spójną i nierozerwalną całość.

    Poznański (nigdy wcześniej razem w Poznaniu nie grali) koncert będzie jednym z trzech (obok Wels i Mariboru) jaki DKV Trio zagra w tym roku w Europie.

    DKV Trio tworzą muzycy DRAKE KESSLER VANDERMARK, których chyba żadnemu fanowi muzyki improwizowanej specjalnie polecać nie trzeba:

    Hamid Drake dał się poznać, jako długoletni partner zespołów Freda Andersona. Jest też przede wszystkim związany ze sceną chicagowską jazzu i muzyki improwizowanej oraz etnicznej. Studiował u różnych muzyków grę raczej na egzotycznych instrumentach perkusyjnych, niż na normalnym zestawie. Jego nauczycielami byli: Harry Hawthorn (trap set), Raman Papaiah, Ustad Kedar Khan i Ranchod Das Pandya (tabla), Howie Levy (congas), Hamza El Din (frame drums). Współpracował z Adamem Rudolphem, z którym stworzył duet. Od roku 1977 był członkiem The Mandingo Griot Society. Od 1978 r. okazjonalnie współpracował też z Donem Cherrym. Dopiero jednak lata 90. przyniosły bądź rzeczywistą popularność muzyka, wyrażającą się w ilości nagranych płyt. Lata te, to dalsza współpraca z Fredem Andersonem, w różnych jego zespołach. Nawiązał także znajomość z młodszymi muzykami z Chicago, przystępując m.in. do grupy DKV (Drake/Kessler/Vandermark) Trio. Równocześnie stał się perkusistą różnych formacji Petera Brötzmanna. Jest członkiem jego Tentetu i kwartetu Die Like a Dog. W czasie długoletniego artystycznego doświadczenia współpracował także z takimi muzykami, jak: Borah Bergman, Joe McPhee, Bill Laswell czy Marilyn Crispell. Obok jazzu interesuje go różnego rodzaju muzyka etniczna, głównie o afrykańskim rodowodzie, choć nie stronił też od grania reggae. Ciekawie wypada współpraca Drake’a w różnego rodzaju duetach z Michaelem Zerangiem (duet perkusyjny), Joe McPhee, Borah Bergmanem, Assifem Tsaharem, Jebem Bishopem czy Williamem Parkerem. Jak widać, już choćby po gronie tych współpracowników, nie ogranicza swych zainteresowań do najpowszechniejszych duetów na scenie free, jakimi niewątpliwie są duety perkusistów z saksofonistami. Obecnie jest uważany za jednego z najciekawszych perkusistów, którego gra w dużej mierze opiera się wszelkim porównaniom. Sięga zarówno po środki znane z zespołów free jazzowych oraz po rytmy i instrumenty etniczne.

    Ken Vandermark– saksofonista, klarnecista. Od kilku lat, jeden z najważniejszych muzyków współczesnego jazzu. Rewelacyjnie sprawny saksofonista (przede wszystkim tenorowy) i klarnecista (przede wszystkim basowy). Jego gra na obu tych instrumentach, powoduje, że znaleźć się on powinien pośród najwybitniejszych przedstawicieli obu tych instrumentów we współczesnym jazzie. Winien być jednak postrzegany także jako animator jazzowej sceny w Polsce i na świecie. Był przy „narodzinach” Krakowskiej Jesieni Jazzowej. Wielość projektów, które prowadzi doprawdy imponuje.

    Przygotowany, skomponowany i zaaranżowany przez Kena Vandermarka w roku 2007 projekt Resonance był jednym z najważniejszych wydarzeń z zakresie szeroko rozumianej muzyki improwizowanej w Europie. W ciągu kilku lat Resonance stał się niejako sztandarowym projektem Vandermarka, z powodzeniem koncertującym na prestiżowych festiwalach oraz nagrywającym znakomicie przyjmowane płyty. Muzycznie zespół przeszedł niejako naturalną ewolucję – od grającego skomponowane utwory bandu jazzowego do free-jazzowego ensemblu doskonale się rozumiejących i współpracujących ze sobą improwizatorów. Aktualnie Resonance jest znacznie bliżej stylistyki Chicago Tentetu Petera Brötzmanna niż klasycznych big bandów jazzowych.

    Kent Kessler– kontrabasista jazzowy, kompozytor i performer. W 1985 roku dołączył do zespołu Hala Russella NRG Ensemble, który nagrywał m.in. dla niemieckiej oficyny ECM. W 1991 roku koncertował wraz z Michaelem Zerangiem i gitarzystą Chrisem DeChiata. Poszukiwali oni saksofonisty do zespołu i wybór ich padł na Kena Vandermarka, młodego muzyka od niedawna mieszkającego w Chicago. Grupa ta dosyć szybko przemianowana została na Vandermark Quartet. Kontynuował współpracę z Kenem Vandermarkiem w kolejnych muzycznych projektach – przedłużeniu Vandermark Quartet czyli Vandermark 5, DKV Trio, Steelwool Trio, Territory Band czy też koncertując i nagrywając z nim w duecie. Nagrywał i koncertował z czołowymi muzykami amerykańskimi – Hamid Drake, Fred Anderson, czy Joe McPhee, ale także z europejczykami – Peterem Brotzmannem (jest członkiem Chicago Tentet), Matsem Gustafssonem, Mishą Mengelbergiem czy Luc’iem Houtkampem.

     

     

     

     

     

  • 2015-11-07

    HOSZPITAL

    Mały Dom Kultury, g.20.00, bilety 10 pln

    IMPREZA TOWARZYSZĄCA "RADIO AFERA" 25 LAT W ETERZE.

    HOSZPITAL to Michał Bielawski (śpiew, gitara), Adrian Borucki (perkusja), Mateusz Majczak (bas, sample).

     

    *"Nikt tak obecnie nie gra"* – ocenia spiritus movens trójmiejskiej sceny Karol Schwarz.

    *"A nad wszystkim unosi się duch Grzegorza Ciechowskiego. I uśmiecha się z aprobatą"* – dodaje ceniony blog WAFP!.


    Prawdą jest, że trio z Poznania pokazuje, iż o miłości, samotności i bólu istnienia ciągle można zaśpiewać w sposób świeży i bezpretensjonalny, co więcej, czyniąc to w języku polskim. Znakiem rozpoznawczym grupy są rozmarzone, nieco senne gitary i ciepły głos Michała Bielawskiego, który z pewnością ma jakieś właściwości terapeutyczne. Hoszpital uformował się w marcu 2012 roku w stolicy Wielkopolski. Trio jak dotąd ma na koncie EP-kę „Szmutno” opublikowaną w 2014 roku. Debiutancki longplay zatytułowany dla odmiany „Weszoło” ukazał się 24 kwietnia 2015 roku nakładem wytwórni Thin Man Records.
     

  • 2015-11-13

    ERIC SHOVES

    Eric Shoves wracają do MDK!

    13 listopada 2015
    Klub Dragon/MDK
    bilety 15 zł (do kupienia w dniu koncertu w MDK)

    Eric Shoves Them In His Pockets

    Trio Huberta, Christopha i Szymona, dwóch kuzynów i typa, którego poznali w liceum. Jeden jest wysoki, drugi też jest wysoki, trzeci jest niski, ale za to śpiewa. Na wiosnę 2013 roku, własnym nakładem wydali debiutancki minialbum "Lay Down". Pół roku później Thin Man Records wydało ich pierwszą płytę długogrającą "Walk It Off". Utwory na niej zarejestrowane lubią grać podczas prób i koncertów. W sumie bardziej koncertów niż prób.
    Grali m.in. na OFF Festival, Open'er Festival, Jenseits von Millionen Festival, Pikniku Co Jest Grane, na Wiśle w ramach cyklu koncertów "LADO w mieście", na deskach Teatru Dramatycznego, ale także i w mniej dystyngowanych miejscach. Ich muzyka znalazła się na ścieżce dźwiękowej do filmu "Wszystko Płynie". W maju 2013 roku pojechali w trasę po piętnastu niemieckich miastach. Od tego czasu byli na kolejnych kilku trasach za Odrą. Lubią grać muzykę do filmów niemych i cieszą się z tego, że w 2015 piszą swoją drugą płytę długogrającą. W październiku 2015 roku pojawiła się reedycja ich debiutu na białym winylu, a chwilę później zespół opublikował nową piosenkę zapowiadającą przyszłe wydawnictwa.
    Jest to zespół, który nie chciał być zespołem rockowym, ale jednak gdzieś tam nim jest. Chciał grać muzykę smutną, a podobno gra wesołą. Nie chciał grać piosenek, ale je pisze. Trochę obok, ale jednak w punkt, Eric Shoves Them In His Pockets dążą do celu.

    ☛ Linki:
    Posłuchaj/Kup płyty: http://ericshoves.bandcamp.com/
    Lub to: facebook.com/ericshoves
    Teledyski:
    "Storms" http://youtu.be/wiyFMX61uu8
    "Dive Into" http://youtu.be/UlLGp_2KKSQ
    ☛ nowa piosenka! “Rover” https://soundcloud.com/ericshoves/rover

  • 2015-11-15

    SAAGARA

    Mały Dom Kultury/Klub Dragon, bilety 35 pln

    Giridhar Udupa, Bharghava Halambi, K Raja i Mysore N. Karthik  są najwybitniejszymi muzykami hinduskimi młodszego pokolenia. Na co dzień mieszkają w Bangalore, lecz występują w największych salach koncertowych świata (m.in. Carnegie Hall, Opera w Sydney). Wacław Zimpel jest klasycznie wykształconym wirtuozem klarnetu, kojarzonym głównie ze sceną muzyki improwizowanej. W swoich projektach wielokrotnie odwoływał się już do tradycji i rytuałów muzycznych innych kultur. Światy, które spotykają się w Saagarze to staroindyjska muzyka kar- natycka, charakteryzująca się niezwykle wysublimowanym systemem rytmicznym i melodycznym oraz muzyczna tradycja Europy. W repertuarze zespołu odnajdziemy zarówno utwory karnatyckie, jak i oryginalne kompozycje muzyków. Podstawę ich budowy stanowią taale, czyli tradycyjne hinduskie schematy rytmiczne, zestawione z za- chodnią melodyką, przemieszaną z systemem rag – skal indyjskich.
    W marcu 2014 Saagara zagrała swoją pierwszą trasę koncertową, która objęła najważniejsze polskie sala koncertowe jak Studio Koncertowe Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego, czy Filharmonię Wrocławską. Obecnie zespół pracuje nad nowym materiałem, który został zarejestrowany w Bangalore w lutym 2015.

  • 2015-11-22

    Zakamarki Małego Domu Kultury

    22 listopada, godz. 12.30
    warsztaty dla dzieci i rodziców

    (warsztaty trwają około 60-90 minut)

    Zakamarki Małego Domu Kultury to spotkanie z książką, które może się skończyć
    w zupełnie innym czasie i przestrzeni. Chcemy, żeby książka inspirowała
    do odkrywania, tworzenia, eksperymentowania. Zdarzyć może się wszystko.

    W listopadzie zapraszamy na…
    … warsztaty wokół książki Ramony Bădescu pt. „Pomelo i kształty” z ilustracjami Benjamina Chauda.

    Warsztaty dla dzieci w wieku 4 - 8 lat.
       
    Miejsce: Fundacja Mały Dom Kultury, ul. Zamkowa 3/4 Poznań

    Wstęp: 20zł/dziecko
    Liczba miejsc ograniczona
    Rezerwacja pod nr tel. 696-310-592 lub mailowo: julia@fundacjamdk.pl

    Organizator: Fundacja Mały Dom Kultury.
    Partner: Wydawnictwo Zakamarki.
    Patroni Medialni: Miasto Dzieci, Czas Dzieci, IKS, "dzieciPOZNAN.pl - dziecięca strona Poznania", Kultura Poznań, Ryms, Qlturka, Radio Afera, BabyOnline, Mini-Kultura.


    2015-11-24

    MICHAEL ZERANG AND THE BLUE LIGHTS

    24.11.2015, g.21.00, KLUB DRAGON

    Michael Zerang & The Blue Lights

    wydarzenie towarzyszące  X Festiwalowi Jazzowemu Made in Chicago
    www.madeinchicago.pl

    bilety:
    I pula 35 zł
    II pula 40 zł
    III pula 50 zł
    dla studentów Akademii Muzycznej 30 zł


    Amerykański kompozytor i perkusista Michael Zerang znany jest m.in. jako członek Chicago Tentent Petera Brötzmanna. Do nowego projektu zaprosił muzyków, z którymi współpracował wielokrotnie na przestrzeni trzydziestu lat swojej muzycznej działalności. Efektem ich pracy stał się album „Songs From The Big Book Of Love” – osiem kompozycji, które ukazały się w maju tego roku nakładem Pink Palace. Album to zarejestrowany w jednym z klubów Chicago koncert Michaela Zeranga & The Blue Lights w składzie: Mars Williams, Dave Rempis, Joshua Berman i Kent Kessler.

    W europejskiej trasie koncertowej Michael Zerang & The Blue Lights zagrają:

    John Dikeman - reeds;
    Dave Rempis - reeds;
    Emil Strandberg - cornet;
    Kent Kessler - contrabass;
    Michael Zerang - drums, composition

    Michael Zerang to jeden z najchętniej zapraszanych do współpracy bębniarzy/perkusistów, zarówno w Stanach Zjednoczonych jak i w Europie. Rodzice amerykańskiego muzyka pochodzenia asyryjskiego urodzili się w Iranie (ojciec) i w Iraku (matka). Od 1976 r. Zerang rozwija swą karierę muzyka, kompozytora i producenta. Jest aktywny na polu muzyki improwizowanej, free jazzu i muzyki współczesnej. Trzykrotnie otrzymał prestiżową nagrodę Joseph Jefferson Awards za oryginalne kompozycje muzyki teatralnej.
    W swojej dyskografii posiada ponad 60 nagrań, począwszy od 1982 r. W latach 1985-1989 był dyrektorem artystycznym Link’s Hall Performance Series, w której był producentem ponad 300 koncertów jazzowych, tradycyjnej muzyki etnicznej oraz muzyki elektronicznej. W latach 1994-1996 organizuje koncerty w Cafe Urbus Orbis, a od roku 2001 w The Candlestick Maker in Chicago’s Albany Park. Współtworzył i koncertował w licznych formacjach.
    Współpracował z wybitnymi muzykami, takimi jak: Fred Anderson, Mats Gustafsson, Raymond Strid, Sten Sandell, Don Meckley, Jaap Blonk, Daniel Scanlan, Peter Brötzmann, Kent Kessler, Barre Phillips, Jim Baker, Hamid Drake, Ken Vandermark, Luc Hautkamp, Fred Lonberg-Holm, Tatsu Aoki, czy Jeb Bishop. Jest także cenionym pedagogiem wykładającym na licznych uczelniach i kursach.


    Kent Kessler - 58-letni kontrabasista związany z Chicago. Nagrywał i koncertował z czołowymi muzykami amerykańskimi, takimi jak Hamid Drake, Fred Anderson, czy Joe McPhee, ale także z europejczykami – Peterem Brotzmannem (Chicago Tentet), Matsem Gustafssonem, Mishą Mengelbergiem czy Luc’iem Houtkampem. W 2003 r. ukazał się jego solowy album pt. „Bull Fiddle”, nakładem OkkaDisk.


    Saksofonistę Dave’a Rempisa wielu może kojarzyć z projektu Ballister, który współtworzył z Paalem Nilssenem-Love’em i Fredem Lonbergiem-Holmem. Ten kompozytor, absolwent antropologii i etnomuzykologii Northwestern University oraz University of Ghana w Legon zaczynał swoją muzyczną drogę w zastępstwie za Marsa Williamsa w kwartecie Kena Vandermarka w drugiej połowie lat 90.Jest też animatorem sceny muzycznej w Chicago, współtwórcą festiwalu Umbrella Music i współorganizatorem festiwalu Pitchfork Music Festival.


    John Dikeman to amerykański saksofonista obecnie zamieszkały w Amsterdamie. Czerpie inspirację z wielu różnych źródeł, gra Johna uruchamia gamę muzyki improwizowanej i wspaniałej techniki . John koncertował intensywnie w Holandii i USA, a także w Kanadzie, Brazylii, Rosji i całej Europie i na Bliskim Wschodzie.


    Emil Strandberg - https://emilstrandberg.bandcamp.com/


    Współpraca: Made in Chicago, Estrada Poznańska

  • 2015-11-26

    literuFKA

    'Poezja hói, sałatki szkoda', zwykł mawiać Nikoś Dyzma. Wszedł grabarz na salony? Można się wybić? Złapać diabła za nogi? Można. Czas więc na nas, i my pokażemy, że można. Słowo harcerza.

    --------------------------

    Cykl literacki „literuFKA‘‘, to już druga edycja naszych spotkań. Tym razem pięć spotkań z poezją, prozą i muzyką. Pięć niepowtarzalnych okazji do poznania autorów, których dobraliśmy według subiektywnego klucza. Bez wykładów i wymądrzania się. Posłuchamy z nogą na nogę, po turecku, a może i na leżąco. Będziemy literaturę smakować, krytykować i drzeć. Jeśli będzie trzeba, wejdziemy na ostatnie piętro i wyrzucimy ją przez okno.

    --------------------------

    Rafał Różewicz – ur. w 1990 r. w Nowej Rudzie. Twórca tekstów poetyckich, red. nacz. „2Miesięcznika. Pisma ludzi przełomowych”. Publikował w wielu pismach literackich (m.in. „Odra”, „Cegła”, „Wakat”, „Arterie”, „Pressje”). Autor zbioru wierszy Product placement (Zeszyty Poetyckie 2014), za który był nominowany do Wrocławskiej Nagrody Poetyckiej SILESIUS w kategorii „debiut roku” i „wARTo” – Nagrody Kulturalnej „Gazety Wyborczej”. Wyróżniony w „Złotym Środku Poezji”. Mieszka we Wrocławiu.

    --------------------------

    Rozkład jazdy literuFKA:

    8.10 – Janusz Rudnicki
    29.10 – Tomasz Bąk
    12.11 – Kira Pietrek
    26.11 – Rafał Różewicz
    10.12 - Marcin Orliński
    --------------------------

    SLAM POETYCKI
    Głównym składnikiem przepisu na udany slam jest rywalizacja osobowości na scenie, drugą częścią wydarzenia będzie więc turniej (z nagrodą 100 zł dla zwycięzcy).

    Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, o czym mowa... uczestnicy turnieju będą musieli w ciągu każdej trzyminutowej rundy zaprezentować własny tekst. A do kolejnej rundy przejdzie ten, który zdobędzie więcej głosów niż występ przeciwnika. Liczba pojedynków zależy od liczby startujących. Nie wolno korzystać z żadnych rekwizytów. Kto zostanie na scenie: wygrywa nagrodę.

    Zapisy na slam: od 60 min przed spotkaniem u organizatorów.
    Szczegółowe wyjaśnienie zasad znajduje się w Regulaminie.


    --------------------------


    REGULAMIN SLAMU 26.11.2015 r. w Klubie Dragon w Poznaniu

    1. Organizatorem turnieju slamerskiego jest Fundacja Kultury Akademickiej.
    2. Występ na slamie jest bezpłatny.
    3. Uczestniczki i uczestnicy zgłaszają się do organizatorów, czyli Macieja Mikulewicza lub osobiście na miejscu (Klub Dragon, Poznań, ul. Zamkowa 3, scena MDK) w dniu występu: 26 XI 2015 (do czasu ogłoszenia rozpoczęcia slamu).
    4. Uczestniczki i uczestnicy prezentują podczas występu wyłącznie własne wiersze.
    5. Jeśli wiersz jest autorstwa więcej niż jednej osoby, może być prezentowany przez wszystkich jego autorów.
    6. Pojedynczy występ slamera lub slamerki nie może przekroczyć 3 minut.
    7. Uczestniczki i uczestnicy nie mogą na scenie używać rekwizytów oraz strojów.
    8. Slam zostanie rozegrany systemem pucharowym. Uczestniczki i uczestnicy pierwszej rundy zostaną przeciwstawieni sobie poprzez losowanie. Osoba, która wygra w danej rozgrywce przejdzie do następnej rundy. Ilość rund będzie zależała od ilości zgłoszonych. O zwycięstwie w danej rundzie decyduje publiczność poprzez głosowanie za pomocą uniesionych w górę kartek. Kto otrzyma większą liczbę głosów: wygrywa.
    9. Osoba, która wygra w finale, otrzyma nagrodę pieniężna w wysokości 100 zł.
    10. Jeżeli podczas pojedynku slamerów głosy publiczności rozłożą się po równo, wówczas obowiązuje dogrywka. Każdy uczestnik ma dodatkową minutę czasu, żeby przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
    11. Każdy, kto chce wziąć udział w turnieju, powinien mieć ze sobą minimum 6 własnych wierszy.
    12. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania prezentowanych wierszy i dokumentacji występów w celach promocyjnych.

    PROWADZENIE SLAMU: Maciej Mikulewicz

    --------------------------

    Wszystko odbędzie się w Małym Domu Kultury, w klubie Dragon. Wstęp wolny, jak to się ładnie mówi.

    www.fundacja-fka.pl
    www.facebook.com/KLUB.DRAGON.POZNAN

    2015-11-29

    Pokaz pracy warsztatowej "Naucz mnie siebie"

    godz. 12.00

    Mały Dom Kultury

    wstęp wolny

     

    "Naucz mnie siebie". Pokaz pracy warsztatowej kończący warsztaty Barbary Prądzyńskiej z dziećmi z zespołem Downa.

    Barbara Prądzyńska – absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza. W latach 90. aktorka Teatru Biuro Podróży, stażystka Derevo Laboratorium i School on Wheels teatru Derevo. Od 2001 r. prowadzi działalność teatralną, artystyczną i społeczną w Meksyku pod nazwą Canoa oraz realizuje społeczno-artystyczne projekty w ramach Trenprojekt. Prowadzi warsztaty i realizuje projekty edukacyjne w Polsce, Europie i Ameryce Łacińskiej. Przez kilka lat związana była z Teatrem Dramatycznym im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu. Wykładowczyni w Art of Voice Studio, w Studium Teatralnym STA w Poznaniu. Zaangażowana w pracę społeczną (teatr z osobami niepełnosprawnymi, dziećmi z rodzin zastępczych, dziećmi w szpitalach, więźniami, mniejszościami etnicznymi - przede wszystkim z Indianami w Meksyku i Romami w Polsce).

    Terminy warsztatów: od 5 września do 29 listopada ///
    Organizator: Fundacja Mały Dom Kultury ///


    PROJEKT REALIZOWANY PRZY WSPARCIU POWIATU POZNAŃSKIEGO.

    KURATORKI PROJEKTU: AGATA PODEMSKA / PAULINA SKORUPSKA